piątek, 4 marca 2011

un



Ostatecznie to jest zupełnie niemęskie. Schowany pod dupą, między nogami kutas a ciało mężczyzny. Ukryty główny atrybut faceta co oznacza? Akurat tym razem zrobiłam to tak a żeby model czuł się lepiej niż gdyby miał GO na wierzchu. Tak mu było lepiej a dla mnie stał się materiałem do tych zdjęć. 

I trzy gesty, które model sam z siebie wnosił w zdjęcia. I ostatecznie wyszło na truizmy i banał. 

To już było w fotografii, Diane Arbus i zauważcie (w momencie kiedy robiłam zdjęcia jeszcze tego nie wiedziałam), że nudyści na fotografii Diane, wiemy, że to heterycy, pozwalają sobie na pokazanie całokształtu swojej męskości. Są nudystami i nie mają z tym problemu. Zaś inny trans u Diane też chowa swojego pindola, dlaczego? 
Być może z tego samego powodu, co ten ktoś, który mi pozował?
Fotograf aktów obejmuje tą intymność, którą model chce przedstawić. I nie zawsze wszystko chce pokazać i nie ma pojęcia , jak w tych wszystkich zakrywkach, ucieczkach, jak więcej jednak ten ktoś obnaża. A ja musiałam to wyłapać. I to jest efekt tych łapanek.
(poniżej zdjęcia wspomniane)
 barbara cygan (ciężko dzisiaj siedziałam i się nad UN zastanawiałam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz